1-04.png

yoga for alle

Ingrid_12.jpg
satsang-cover2.jpg
YH 4_6.jpg
TPhøst22_edited.jpg

høstplanen

Høstsemesteret går ut uke 41

Velkommen til yoga høsten 2022

Vi deler opp i to semester 

Planen går fra 22. august tom 14. oktober

Priser og påmelding på klasser finne du her:

https://www.yogaenshus.no/plans-pricing

Du velger den klassen du hovedsaklig vil delta på, og kan uansett bytte mellom klassene med medlemskapet en gang i uka.

Ved ubegrenset medlemskap gjelder det samme, velg en og bytt i mellom når det passer sånn.

Velger du klippekort må du booke deg online for hver gang du planlegger å delta. 

Vi har også drop in plasser ledige på alle vår klasser. 

 

YH 4_9.jpg

velg din yoga

Usikker på hvilken yoga som passer deg?

Det er så mange ord og begrep, mange forklaringer og beskrivelser. Ikke rart det er lett å gå seg vill. 

Av og til velger vi å la være å velge. Og så blir det bare med tanken...

For å finne en yogaform som du trives med og kan vokse i kan det være lurt å prøve seg litt fram. Og her finner du Yogaens Hus tilbud denne høsten:

Senior yoga: Yoga tilpasset den voksne kroppen. Styrke, smidighet og balanse, avspenning og dype pust. 

Mindful yogaflow: Rolig yogaflyt med kjente yogaøvelser, meditasjon, oppmerksomt nærvær og langsomme pust. Denne klassen undervises på engelsk og kan tilpasses alle

Vinyasa: Klassisk yogaflyt med kreative og myke flytsekvenser. Passer for deg som er litt kjent med yoga. Langsom start og lang avslutning. 90 minutt velvære for kropp, sjel og sinn. Body-Mind-Spirit

Restorativ yin yoga: En kombinasjon av bindevevsyoga, rolig stilleliggende øvelser og svært hvilende øvelser for nervesystemet. Mindfulness for kroppen, for deg som trenger å roe helt ned og øve på å slappe av

Myk yoga med yin: Dette er vår nybegynner og intro klasse, passer også for deg som behøver en restart, en myk og skånsom tilpasning til fysisk yoga. Yin er bevegelse i hvile, enten som en start eller avslutning

Power yoga: Kraftfulle øvelser satt sammen i en kreativ flyt. Her legger vi inn styrkeøvelser som er egnet for å forberede og forbedre en del mer krevende yogaposisjoner. Passer for deg som har noe yoga erfaring og skadefri kropp. 

Pust og bevegelse: Terapeutisk yoga, terapeutisk pusteøvelser. Kom i dypet av kropp og pust, lær enkle øvelser for stressmestring og nærvær. Rolig yoga helt nede på matta. Mykgjøring av ledd og bindevev, frigjøring av stress, oppbygging av mild kjernestyrke og dyp kontakt med den ubeskrivelige velgjørende pusten vår.

Passer for alle og anbefales for alle!

Vesak.jpg

workshops og utdanning

Høstens arrangement er ute nå

Les mer om høstens workshop, eventer, arrangement og utdanninger her